image/svg+xml
image/svg+xml

“Kesikli Seçim Yöntemi ve Uygulama Örneği’’ Başlıklı Çevrimiçi Seminer Gerçekleştirildi



                                                                                                                       Yayınlanma Tarihi: 08.08.2022

    “Kesikli Seçim Yöntemi ve Uygulama Örneği’’ Başlıklı Çevrimiçi Seminer Gerçekleştirildi

Fakültemiz Sosyal Hizmet Bölümü tarafından öğretim elemanlarının araştırma yetkinliklerinin artırılmasına yönelik planlanan ‘’Kesikli Seçim Yöntemi ve Uygulama Örneği’’ başlıklı çevrimiçi seminer 31 Mayıs 2022 tarihinde gerçekleştirildi.

Seminerde konuşmacı olan bölümümüz öğretim üyelerimizden Dr. Öğr. Üyesi Elif İŞLEK tarafından Kesikli Seçim Yönteminin tanımı, kullanım alanları ve uygulama basamakları örnekler üzerinden paylaşıldı.

Seminerimiz, çeşitli üniversitelerde çalışan öğretim elemanlarından oluşan katılımcıların sorularıyla aktif bir şekilde tamamlandı.

Seminerde kayıt alınmış olup linki aşağıdadır. 

Meeting Recording:
https://zoom.us/rec/share/zgMc19CSpZ0Axbt0uIAaog34zoE_aF-p1yXehWjdeZO4BUAHB38NSnKguOf9nGUR.dmpQt96V7V58uA6p

  • Üniversitemizde “Dünya Sağlık Günü” Kapsamında Sağlık Taraması Yapıldı

  • Bartın Orman Fakültesi ve Fakültemiz iş birliğinde AFAD - Afet Farkındalık Eğitimi gerçekleştirildi.

  • 1 Nisan 2024 Tarihli Akademik Genel Kurul Toplantısı Gerçekleştirildi

  • BARÜ’de Yeni Nesil Akıllı Takip Sistemleri İle Basınç Yaralarında Erken Uyarı Sistemi Geliştirilecek!

  • 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı 2023 2. Dönem Başvuruları Hakkında

  • Üniversitemizde eğitim gören Kazakistanlı öğrencilerimiz için staj imkanı

  • Fakültemiz Öğrencilerinde Kalite Kültürünü Yaygınlaştırmak Amacıyla Eğitimler Gerçekleştirildi

  • Yaşlılara Saygı Haftası Kapsamında Bartın 75. Yıl Huzurevinde Etkinlik Düzenlenmiştir

  • Dünya Sosyal Hizmet Günü “Buen Vivir: Ortak Gelecek İçin Dönüştürücü Bir Değişim” Paneli gerçekleştirilmiştir.

  • Sağlık Bilimleri Fakültesinde Kanser Taramaları Eğitimi Gerçekleştirildi.