image/svg+xml
image/svg+xml

Fakültemiz Öğrenci Temsilcileri ile 2024-2025 Akademik Yılı Bahar Dönemi Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirildi.


Fakültemiz tarafından 29 Mayıs 2025 tarihinde Sosyal Hizmet Bölümü, Hemşirelik Bölümü ve Ebelik Bölümü Sınıf Temsilcilerinin ve Fakültemiz Öğrenci Temsilcisinin katılımı ile 2024-2025 akademik Yılı Bahar Dönemi Değerlendirme Toplantısı gerçekleştirildi.  Dekanımız Prof. Dr. Sevim ÇELİK’in başkanlığında gerçekleştirilen toplantıya dekan yardımcıları ve fakülte sekreteri de katıldı. Toplantı kapsamında Fakültemiz eğitim-öğretim süreçleri, sosyal ve bilimsel etkinlikler ile fiziksel olanaklara ilişkin geribildirimler alınarak iyileştirme önerileri tartışılmıştır.  2025-2026 Akademik Yılı için ders programlarının gözden geçirilerek iyileştirilmesi, çevre temizliği konusunda farkındalık oluşturmak üzere eğitimler verilmesine, öğrencilerimiz arasında kaynaştırmanın sağlanması amacıyla etkinliklerin düzenlenmesi konularına vurgu yapılarak karşılıklı dilek ve temennilerle toplantı sonlandırılmıştır.



  • Ebelik Bölümü 2024-2025 Bahar Dönemi Sonu Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirildi.

  • Fakültemiz Öğrenci Temsilcileri ile 2024-2025 Akademik Yılı Bahar Dönemi Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirildi.

  • Hemşirelik Bölümü 2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Dönem Sonu Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirildi.

  • Fakültemizde Öğrencilere Yönelik Almanya’da Hemşirelik Etkinliği Gerçekleştirildi

  • Fakültemizde Öğrencilere Yönelik Kalite Kültürünü Yayma Eğitimleri Etkinliği Gerçekleştirildi

  • Fakültemiz Ebelik Bölümü Öğretim Elemanı Arş. Gör. Dr. Güleser ADA’ya Sözlü Bildiri İkincilik Ödülü

  • Ebelikte Bilgelik Yolculuğu: Dr. Ebe ile Geleceğe Bakış" Etkinliği Gerçekleştirildi

  • Bartın Üniversitesi’nde “Hemşirelikte Kariyer ve Sosyal Medya Yönetimi” Semineri Yoğun İlgi Gördü.

  • Bartın Üniversitesi’nde “Hemşirelikte Kariyer ve Sosyal Medya Yönetimi” Semineri Yoğun İlgi Gördü.

  • Fakültemizde Kalite Kültürünün Yaygınlaştırılmasına Yönelik Eğitimler düzenlendi.