image/svg+xml
image/svg+xml

*** (ÖNEMLİ) Eksik Evrakla Kayıtlanan Uluslararası Öğrencilerimizin Durumları Hakkında

Üniversitemiz programlarına kayıtlı uluslararası öğrencilerimizin kayıtları esnasında eksik belgesi olanların kayıtları “Şartlı Kayıt” olarak yapılmıştır. Bu şekilde kayıtlanan öğrencilerin, özellikle aşağıda belirtilen belgeleri 14 Mayıs 2021 tarihine kadar kayıtlı oldukları akademik birimlerine şahsen ya da posta yolu ile göndermeleri gerekmektedir. Belgelerini tamamlamayan öğrencilerin 14 Mayıs 2021 tarihinden sonra kayıtları silinecektir. Eksik belgesi bulunan bütün uluslararası öğrencilerimizin belirtilen tarihe kadar belgelerini tamamlamaları büyük önem arz etmektedir.

 

1- Diplomanın aslı ve onaylı Türkçe tercümesi

2- Transktript Belgesinin Aslı ve Türkçe Tercümesi

3- Diploma denklik belgesinin aslı

4- Varsa ikamet belgelerinin fotokopisi *

 

*İkamet belgesi olmayan öğrencilerimiz Ülkemize giriş yaptığı tarihten itibaren 1 ay içerisinde https://e-ikamet.goc.gov.tr/  adresinden online başvuru yapmaları ve ikamet için gerekli evrakları ile birlikte Koordinatörlüğümüze başvuru evraklarını teslim etmeleri gerekir.

*Ülkemize henüz gelmemiş ve eğitimine uzaktan devam eden öğrencilerimiz Ülkemize geldikleri zaman ikamet işlemlerini yapacaklardır.  

Bölümümüz öğrencileri için iletişim bilgilerimiz
e mail: sbf@bartin.edu.tr

Telefon: 0 (378) 223 53 73

               0 (378) 223 53 84

               0 (378) 223 52 36